11 Ocak 2016 Pazartesi

KORELİLERİ SEVME NEDENİM KİLL ME HEAL ME


Merhaba arkadaşlarr!Bu benim paylaştığım ilk Kore dizisi bu yüzden size en sevdiğimle başlamak istedim.Öncelikle konudan ve oyunculardan başladıktan sonra kendi yorumuma geleceğim.

Dizinin türü:Romantik komedi
Bölüm sayısı: 20

OYUNCULAR-KARAKTERLER


(Ji Sung) Cha Do Hyun varlıklı bir ailenin varisidir.Geçmişte yaşadığı travma yüzünden 7 farklı kişiliği oluşmuştur.


(Hwang Jung-Eum) Oh Ri Jin mesleğinin ilk yılında başarılı bir psikiyatristtir.Dizide Cha Do Hyun'un gizli psikiyatristidir. 


(Park Seo Joon) Oh Ri On gizem romanları yazan ve yazdığı romanlar en çok satanlar listesinde yer alan başarılı bir yazardır.Takma adı olarak Omega'yı kullanır.Oh Ri Jin 'in ikizidir.Dizide ne kadar safmış gibi gözüksede aslında çok zekidir.


Konu:Cha Do Hyun çoklu kişilk bozukluğu olan bir varistir.Oh Ri Jin ise başarılı bir psikiyatristtir.Bir gün bunların yolu kesişir ve Oh Ri Jin, Cha Do Hyun'un gizli psikiyatristi olur.Zamanla aralarında yaşanan olaylar sonucunda birbirlerine karşı birşeyler hissetmeye başlarlar.Oh Ri On ise Oh Ri Jin'in ikizidir.İlerleyen bölümlerde onunda Oh Ri Jin'e karşı birtakım hisler beslediği ortaya çıkacaktır.Diziyi izlerken aslında doğru bildiğimiz şeylerin düşündüğümüzden daha farklı olduğunu göreceğiz.

Dizinin başlarında bazı şeyler tam olarak anlaşılmasada ilerleyen bölümlerde herşey tam olarak anlaşılacaktır.Ben dizinin ismini ilk duyduğumda "Öldür Beni Yaşat Beni" ne alaka diye düşünmüştüm.Ama diziyi izleyince bu diziye verilebilecek en güzel isim buymuş herhalde diye düşündüm.Bu arada diziyi izlerken anladığım şeylerden bir diğeri ise Ji Sung'un ne kadar iyi oyuncu olduğu.Bir dizide 7 karakteri canlandırmanın hemde bu kadar güzel canlandırmanın yetenek olduğunu düşünüyorum.Bence Cha Do Hyun'un karakterlerinin her biri ayrı tatlıştı.Bu diziyi o kadar çok sevmeme rağmen favori karakterim bile yoksa işte nedeni budur.Diziyi izlerken o kadar çok güldümki hüzünlü olan yerlere geldiğimde fazla üzülemedim bile.Kısacası eğer sizde hem eğlenmek hem de biraz aşk görmek istiyorsanız bu diziyi kesinlikle tavsiye ederim.Bir diğer yazımda görüşmek üzereeee!!!!👋🏻

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder