20 Mart 2016 Pazar

YENİ DÜŞMANIM:PERDELER!

                             

Nasılsınız arkadaşlar?Neler yapıyorsunuz görüşmeyeli?Sizi bilmem ama benim rezil olmakla meşgul olduğum kesin.Her okulun yaptığı gibi bizim okulda 18 Mart Çanakkale Savaşı'nın kurtuluşunu kutladı ve bunun için skeçler,türküler,şiirler derken bir program hazırladı.Bizde gittik izlemeye.Program başladı,izliyoruz. Buraya kadar herşey normal.İzlerken bir hoca geldi yanımıza kızlar biriniz çıkın perdeyi çekin dedi.Kimse kalkmayınca mecbur ben perdeyi çekmek için çıktım. Ben çayırlarda gezen bir Heidi misali perdeyi çekerken bir de baktım ki bizim vip koltuklara oturmuş canım hocalarımız gülüyor,öğrencinin birinden şu cümleyi duydum "Ne yapıyor?".Diğeri "Perdeyi çekiyor."diyor.Evet bu cümleleri ve öndeki hocaların gülüşmelerini duyana kadar bence herşey normaldi.Ama sonrasında yanlış birşeyler olduğunu anladım ve ilk sorum şu oldu;"Yanlış birşey mi yapıyorum?"Ah!Ne kadarda zekiyim (!) değil mi?Hemencicik kavradım olayı.Sonrasında bir tane hoca vicdan yapmış olacak ki perdeyi arkadan çekmem gerektiğini söyledi.O an Kore dizisi izlerken sürekli karşıma çıkan bonus reklamındaki kadın misali kendime "Yerin dibi şurada olacaktı gel girelim" dememek için zor tuttum.Artık perdeler ve hocalar düşmanımken,yerin dipleri dostum oldu!Buradan benim gibi perde mağdurlarına sesleniyorum:Gelin birlik olalım perdelerin canını okuyalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder