17 Ocak 2016 Pazar

FİLM ÖNERİLERİ

Merhaba sihirli klavyenin sihirli okuyucuları!Bugün ikinci paylaşımımla yine karşınızdayım.Hepinizin bildiği üzere bize işkence çektiren bir kaç haftanın sonunda yazılılara elveda dedik.Bunun verdiği rahatlamanın yanında bir hafta sonra başlayacak olan 15 tatilide düşününce hepimiz şimdiden tatilde ne yapsak diye düşünmeye başladık.Bende sizin için düşündüm taşındım ve tatilde izleyebileceğiniz birkaç film önerisi listesi çıkardım.

Film Önerileri

1-3 İDİOTS



Bu filmi izledikten sonra Aamir Khan hayranı olduğum doğrudur.Aynı üniversitede okuyan 3 erkeğin dostluğunu,yaşadıklarını ve hayatlarını anlatan bir Hint filmi.Benim herhalde hayatımda izlediğim en komik dram filmiydi.Filmi izledikten sonra bir miktarda olsa hayata bakış açınızda birtakım değişiklikler oluyor.Benim bu filmin ismini duyduğumda aklıma gelen ilk cümle ise "All is well..."

2-TERS YÜZ



Anime seven,sevmeyen herkese tavsiye edebileceğim bir film.Resimdeki karakterler bir kızın beyninin içindeki beş duygu olan üzüntü,neşe,öfke,korku ve tiksinti.Film,bu duyguların bazı şeyleri yanlış yapmaları sonucunda başlarına gelen olayları ve bunları düzeltirken ki maceralarını anlatıyor.Beni gülme krizlerine sokan ve yeri geldiğinde beynimin içindeki duyguları maceraya sürüklememe sebep olan bu filmi hepinize tavsiye ederim.

3-DÜNYANIN MERKEZİNE YOLCULUK



Bu benim yıllar önce izlediğim harika bir film.Bu yazıyı okuyanların çoğu mutlaka izlemiştir fakat ben hala belki izlemeyenler vardır diye bir yazayım dedim.Çok önceden izlediğim için bu film hakkında fazla bir şey yazamayacağım.Fakat sizde benim gibi macera filmlerine bayılıyorsanız bir dakika bile tereddüt etmeden izlemeniz gereken bir film.

4-HER ÇOCUK ÖZELDİR



Bir Aamir Khan filmi daha.Bu film de öğrenme problemleri yaşayan ve kimseyle anlaşamayan bir çocuğun yeni başladığı yatılı okulda tanıştığı resim öğretmeni ile değişen ve başarıya ulaşan hayatını anlatır.Kesinlikle size birşeyler katacak,harika bir film.

5-Truman Show



Hem komik hemde dramatik bir film daha.Filmin konusu ise;Truman doğduğu andan beri sahte bir hayat sürmektedir.Dünya'nın en büyük setinde ondan habersiz tüm hayatı dizi olarak yayınlanmaktadır.Fakat bir gün yaşanan olaylardan sonra Truman bazı şeylerden şüphelenmeye başlar.Filmin gerisi ise Truman'ın kurtulmak için verdiği mücadeleyi anlatır.Biraz  paranoyaklaşmanıza neden olsada severek izleyebileceğiniz bir film.Bu arada bugün filmin başrol oyuncusu olan Jim Carrey'nin  doğum günü.Ne kadar görmeyecek olsada doğum gününü kutlarızzz!!!

6-KEŞKE 30 OLSAM



İzlerken gülmekten karnıma ağrılar giren bir film daha.Filmde 13 yaşında olan bir kız 30 yaşında olmayı istemektedir.Bir gün tam bunu dilerken arkadaşının verdiği hediyedeki dilek tozları üzerine dökülür ve 30 yaşında olur.Tabi yaşanan bazı olaylar sonucu bundan pişman olur ve tekrar eski yaşına dönmek ister filmin geriside bunu yapmaya çalışırkenki maceralarını anlatır.

7-SIKIYSA YAKALA



Başrolünde Leonardo Dicaprio'nun oynadığı sıkılmadan izleyebileceğiniz harika bir film.19 yaşında dahi olmayan Frank Abagnale Jr.'ın, Pan American World havayolu şirketinde pilot, Georgia'da doktor ve Louisiana'da savcı kılığına bürünerek milyonlarca dolarlık çek sahtekârlığıni nasıl yaptığı anlatılmaktadır. 

Benim film önerisi listem şimdilik bu kadar bir dahaki yazıma kadar hepinize sihirli günlerrr!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder