17 Ocak 2016 Pazar

GÖRDÜĞÜNÜZDE İÇİNE GİRMEK İSTEYECEĞİNİZ 18 BÜYÜLEYİCİ MANZARA

Turuncunun en sevdiğim renk olduğunu söylemiş miydim ¿


Şimdi elinde bir kahve,bir kitap ile orada oturmak vardı...


 Beni buraya göndermek isteyipte belki yükseklik korkusu vardır diye göndermiyorsunuz canım ailem             değil mi?Ama endişelenmeyin kesinlikle yükseklik korkum yok!



Çok iyi yüzdüğümüde söylemiş miydim¿


"İş güç çok gidemiyoruz hiç bir yere emeklilikte inşallah.."


 Bizim ev buraya çok yakın zaten ...



Kelimelerin kifayesiz kaldığı nokta ...


  Biri kar ve köpek mi dediii???


  Zenginlik böyle birşey olsa gerek...


 Kar,kar,kar ve yine karrr!!! 🗻❄️



Buradan atlasak ölmeyiz değil mi ¿


Balonun olayım uçur beniiii!!!🎈Tamam vurmayın sadece şakaydı.


Uzun ince bir yoldayım...Gidiyorum gündüz gece...


Pembe severler için bir cennet olsa gerek...


   Harika der susarım ...


Ben zaten kürek çekmesini bilmiyorum!!


Sanmasınlar yıkıldım,sanmasınlar ben çöktüm.Bir başka bahar için sadece yaptak döktüm...



  Düşündürücü...Üştücü...Söndürücü...
  Sonuncusu ne alaka bende anlamadım.😬😅😋

Şimdilik bu kadar umarım sizde sihirli klavyem sayesinde büyülenmişsinizdir.Bir dahaki yazıma kadar sihirli günlerrrrr!!! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder