10 Şubat 2016 Çarşamba

BİR PSİKİYATRİSTİN GİZLİ DEFTERİ


                                   Yazar:Gary Small-Gigi Vorgan

Gerçek hikayeler kurgudan çok daha tuhaftır.Dr Gary Small bunu gayet iyi biliyor.Psikiyatriyle ve insan beyni üzerine çığır açıcı araştırmalarla geçen 30 yıl içinde Dr Small pek çok şey görmüş.Artık ofisinin kapılarını açmaya ve kariyerinin en gizemli,ilginç ve tuhaf hastalarını anlatmaya hazır.

Bir Psikiyatristin Gizli Defteri en şaşırtıcı vakalarının etkileyici kayıtlarından oluşuyor.Bu kitap bir psikiyatristin zihnine ve onun giderek gelişen mesleki yaşamına yapılan aydınlatıcı bir yolculuk.Kitabı okurken kendinizi bizi insan yapan şaşırtıcı tuhaflıklar üzerine düşünürken bulacaksınız.

Ben oldum olası psikolojiye ilgi duyduğum için kitabı çok beğenerek okudum.Kitapta bilmediğim hastalıklar vardı fakat yazarın bu hastalıkları gayet anlaşılır bir dil ile anlatması sayesinde hem yeni şeyler öğrendim hem de okurken hiç zorlanmadım.Sadece bazı kısımlarda sıkıldığım oldu fakat kitabın geneline bakılırsa hiçbir şekilde takılınmayacak bir nokta bu benim için.

Kitabı okurken en çok hissettiğim duygu şaşırmaktı herhalde.Çünkü gerçektende söylendiği gibi ilginç,farklı vakalar vardı.Ve beni bu kitaba en çok çeken şeyde buydu.Kısacası benim severek okuduğum ve herkese tavsiye edebileceğim bir kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder